piątek, 26 lutego 2016

W ROLI GŁÓWNEJ RÓŻOWY SWETER

Witam!
Może zacznę od tego że jak pewnie wiele z Was zauważyło zmienił się wygląd bloga.Długo zastanawiałam się nad tym jak bym chciała żeby tu wyglądało. Miałam koncepcje aby było przejrzyście i mniej więcej w jednej kolorystyce. Może macie jakieś sugestie?  :) 



Przechodząc do dzisiejszego postu, dziś kolejna stylizacja. Tym razem różowy, luźny, oversizowy sweterek. Pogoda nadal nas nie rozpieszcza. Raz zimno raz ciepło w sumie nigdy nie wiem jak się ubrać wychodząc z domu, żeby nie było mi za zimno. Ten na pewno sprawdzi się w chłodniejsze dni, można pod niego ubrać dowolny t-schirt czy bokserkę. Ja dobrałam do niego bokserkę zakończoną tiulem, czarne getry i kozaki za kolano. Jak Wam się podoba takie zestawienie? 










































































































































































11 komentarzy:

  1. podoba mi się nowy wygląd, u mnie też trochę zmian ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek jest cudowny :O Bardzo mi sie podoba!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą Obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie. Te falbanki są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny, ale i spódniczka mi się bardzo podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się taki wygląd bloga, wygląda naprawdę schludnie i ślicznie! A sweter równie uroczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog prezentuje się naprawdę świetnie .
    Sweterek również niczego sobie , tylko coś mi pod ten róż nie podchodzi,a może t światło tak pada ?:D

    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jestes na tak :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny sweter, minimalistyczny i elegancki - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw, a falbanki wyglądają bardzo ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń