czwartek, 2 czerwca 2016

SKONCENTROWANE SERUM DO RZĘS EVELINE - CZY WARTO KUPIĆ?

Witajcie Kochane!

Wracam po krótkiej przerwie.
Dzisiejszy post będzie dotyczył odżywki do rzęs, którą kupiłam już jakiś czas temu i testowałam. Generalnie od dłuższego czasu chciałam kupić odżywkę, ale nie mogłam się zdecydować którą kupić, przy okazji promocji marki Eveline odżywkę a w zasadzie serum do rzęs otrzymałam za 1 grosz.
Lasch Therapy  Professional Skoncentrowane serum do rzęs testowałam jakieś niecałe trzy miesiące.





Serum zapakowane jest w papierowe pudełko z logiem firmy, w środku znajdziemy biało- niebieskie serum w formie tuszu do rzęs.
Od producenta znajdziemy informację:
Dla uzyskania najlepszego efektu stosuj serum całą dobę przez 3-4 tygodnie:
1. Stosuj jako bazę pod tusz. Nanieś preparat na suche i oczyszczone rzęsy przed wykonaniem makijażu.
2. Używaj w charakterze serum odbudowującego, nanosząc preparat codziennie przed snem na suche i oczyszczone rzęsy.

Serum posiada silikonową szczoteczkę, bardzo wygodna podczas aplikacji. Bez problemu każda z Nas poradzi sobie z nałożeniem. Serum ma kolor biały i po nałożeniu wygląda jakbyśmy się pomalowały tuszem w kolorze białym. Dla mnie to akurat plus dlatego że możemy dokładnie zobaczyć czy serum jest na wszystkich rzęsach.






Stosowałam serum na noc. Nakładany jako baza pod tusz robi się dziwnie twardy i ciężko pomalować  na nim rzęsy zwykłym tuszem. Więc za to minus.
O efektach nie mogę za wiele powiedzieć, bo w sumie to nie widzę jakiejś dużej różnicy po stosowaniu tej odżywi. Wiem że cena nie jest wygórowana za ten produkt, ale producent obiecuje wiele, bo to serum podobnie jak odżywka do paznokci, jest 8 w 1. Zauważyłam, że po zastosowaniu serum mniej wypadają mi rzęsy.Przez ten problem rzęsy mi się przerzedziły, jednak po tej odżywce zagęściły się. Zaczęły wyrastać nowe włoski. Jednak najbardziej zależało mi na wydłużeniu rzęs  a tego efektu nie dostrzegłam. Być może po dłuższym okresie stosowania była by widoczna różnica w długości, jednak 3 miesiące stosowania to i tak długo.

Kończąc, jest to średni produkt moim zdaniem, ponieważ ja od odżywki oczekuję więcej. Po za łatwą i wygodną aplikacją nie zauważyłam powalających efektów . Chodź czytałam wiele pozytywnych opinii na temat tej odżywki.
Serum jest łatwo dostępne a regularna cena odżywki to ok 17 zł.






Ja swojej idealnej odżywki muszę jeszcze poszukać. A wy jakie macie opinie na temat Serum Eveline? Jakie inne odżywki do rzęs polecacie?

Pozdrawiam cieplutko!

10 komentarzy:

  1. slyszalam o tym wczesniej i nawet rozwazalam zakup. Ciekawym od Eveline jest rowniez produkt do rzes ze szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo by mi sie przydało <3 :/

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię to serum, świetnie się sprawdza jako baza pod tusz

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ale sklejało mi rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam jej, mam gdzieś w zapasach long4lashes :)

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam ale niestety dostałam uczulenia :(

    Czy mogę prosić Cię o kliknięcia w linki w najnowszym poście (wishlista) ?
    Z góry dziękuję ;*
    http://ajmissindependent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo je lubie ;)

    marrstyle.blogspot.com zaparszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio rozmyślałam nad kupnem serum do rzęs. Eveline bardzo lubię jednak na ten produkt raczej się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio kupiłam na promocji ale jeszcze nie używałam jakoś nie mam przekonania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbowałam odżywki z wibo i też nie byłam zachwycona ;( Stwierdziłam że szkoda zachodu..
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń