wtorek, 5 stycznia 2016

ŚWIĄTECZNY KRAKÓW| POŚWIĄTECZNE ZAKUPY

Witajcie!

Witam wszystkich, już po świętach, w nowym roku. Mam nadzieję że dla Was wszystkich zaczął się on obiecująco :) Czy Wam też święta i sylwester minął tak szybo, że zanim się zorientowałyście trzeba już wracać do pracy i obowiązków?

Przychodzę dziś do Was po chwilowej przerwie, ponieważ przygotowania świąteczne i sylwestrowe pochłonęły bardzo dużo czasu ;) A dodatkowo w przerwie między świętami a nowym rokiem mój ukochany zrobił mi niespodziankę i zabrał mnie na krótki wypad do Krakowa, i z tej okazji chciałam wam pokazać w bardzo dużym skrócie jak było :)





























Zaczęliśmy od pysznej kawki:)







Takie oto niespodzianki czekały na nas w pokoju :)




Kolacja w góralskiej restauracji :)




Kraków nocą


















I w dzień ;)



Przy okazji pobytu w Krakowie, nie mógł mnie ominąć mały shopping po Galerii Krakowskiej :)

Oto jakie śliczności przywiozłam ze sobą :)








































Na pierwszy ogień Sephora
Teraz w tej drogerii są dość spore rabaty i można kupić dobre kosmetyki w niższych cenach niż zwykle bo wyprzedaż jest do - 50% :)
















































































Ja skusiłam się na trzy nowe cienie ten ostatni różowy niestety zaraz po przyjściu do domu wypadł mi z torby i się troszeczkę rosypał :(
Wybrałam kolorki:
Sunset at the beach 76
Engagement ring 61
Love song 36





Następny jest krem do rąk
Muszę się przyznać że kremy do  rąk i balsamy do ust to moje małe uzależnienie a przy tej pogodzie którą mamy są dla mnie niezbędne. Ten mam po raz pierwszy i mam nadzieję że będę z niego zadowolona :)











































































Tusz do rzęs Benefit
Akurat skończył mi się tusz do rzęs i dałam się skusić na Roller Lash. Wybrałam mniejszą wersję ponieważ jest on dość drogi, muszę przetestować czy podoła moim wymaganiom i czy jest tak dobry, jakie ma opinie :)








































Musująca kula do kąpieli Mango 
Ostatnimi czasy zrobiłam się też fanką różnych umilaczy do kąpieli o czym mogłyście się przekonać w poprzednim poście, mam nadzieję że Mango sprawdzi się równie dobrze jak babeczki z BC :)









































Przy okazji zakupów dostałam próbkę zapachu damskiego 
Marc Jacobs Mod Noir 








































Druga drogeria to Douglas 
Tutaj już tylko dwie rzeczy tak naprawdę













































Pierwsza to od dawna planowany zakup czyli balsam EOS miętowy 
Odkąd go kupiłam nie odstępujemy siebie na krok i już mogę powiedzieć że jestem zadowolona z zakupu :)








































I druga to suchy szampon Batiste cherry 
To też jeden z moich ulubieńców potrafi niekiedy uratować ;P








































W douglas dostałam dwie próbki jedna to 
High Definition Foundation 08 z Artdeco 
i druga to krem Moisture Surge z Clinique


























Naturalne Mydełka Barwy Harmonii o zapachu Rose i Green Olive 
Przede wszystkim są mocno natłuszczone i ładnie pachną, ostatnio coraz częściej sięgam własnie po produkty naturalne  













































Ostatnie dwie rzeczy to książka Red Lipstick Monster "Tajniki makijażu" i album na zdjęcia który udało mi się kupić w Pepco :) jest prześliczny <3 

























Ale się rozpisałam ;) to chyba tyle co chciałam Wam pokazać na dziś. Niestety pogoda i mrozy które nas zastały mówią jedno  że najlepiej zostać w domu i nie wynurzać nosa spod koca:) dlatego żegnam Was tym akcentem :) 

















































Miłego dnia! :)

19 komentarzy:

  1. Fantastyczne zakupy, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miętowy EOS - mój ulubiony!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. W Krakowie spedzilam kilka dni w najlepszym hotelu, w jakim kiedykolwiek bylam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj racja, minął mi ten czas bardzo szybko, niestety! Kraków to piękne miasto, parę razy w roku tam jestem, bo w sumie nie mam aż tak daleko. ;) Ale nie wyobrażam sobie, jak tam nocą musi być świetnie! Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały czas się zastanawiam czy kupować balsam do ust EOS. Ja miałam tyle nauki i obowiązków rozplanowanych na przerwę świąteczną że z jednej strony mi się dłużyła ale z drugiej teraz potrzebuje odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Album jest przepiękny! Jestem ciekawa jak ten różowy cień będzie wyglądał na oku, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz super ten kubeczek w ubranku <3. A album jest przepiękny, cudowny. Uwielbiam miętę w takim połączeniu <3. Kosmetyków z Sephory zazdroszczę.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  8. ja planuję wycieczkę do Krakowa podczas majówki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięęknie, uwielbiam Kraków :) Świetne prezenty, zazdroszczę! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie zdjęcia; ) ciekawy blog pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Po raz kolejny rzuca mi się w oczy balsam do ust EOS. To chyba moje przeznaczenia:) Co do Krakowa....tęsknię za moim drugim domem i fajnie jest powspominać oglądając zdjęcia:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Po raz kolejny rzuca mi się w oczy balsam do ust EOS. To chyba moje przeznaczenia:) Co do Krakowa....tęsknię za moim drugim domem i fajnie jest powspominać oglądając zdjęcia:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy, bardzo ładne zdjęcia ;) No i Kraków jest piękny... Zauważam to dopiero w postach, takich jak ten. Chyba codzienność nieco przysłoniła mi jego urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Galerię Krakowską, kiedyś często tam bywałam.. sentyment ;D
    Świetne zakupy, uwielbiam suche szampony Batiste ! zazdroszczę pomadki EOS, ciągle się na nią czaję ale jakoś jeszcze nie trafiła w moje ręce

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka Red Lipstick Monster to moje marzenie na ten rok, nie ma mowy by nie znalazła się na mojej półce :) świetny blog, zostaję na dłużej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. no proszę! odwiedziłaś mój Kraków :D zakupy super, jak się sprawdza EOS? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie świetne zakupy, super Cienie :)

    OdpowiedzUsuń