wtorek, 5 kwietnia 2016

RECENZJA POMADEK GOLDEN ROSE

Witam dziewczyny !

Dziś post który planowałam już od dawna, mianowicie pomadki z Golden Rose. Kupiłam je już jakiś czas temu więc dość długo je testowałam. Jeśli jesteście ciekawe jak się sprawdziły to zapraszam do dalszego czytania!




















Golden Rose Matte Lipstick Crayon nr 11 i 13 




















Od producenta:

Matowa pomadka do ust Matte Crayon tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Bogata paleta kolorów zawiera odcienie od klasycznej czerwieni po różne odcienie nude.




















Moja opinia
Mam dwa odcienie pomadek, są to odcienie różu, jeden ciemniejszy drugi jaśniejszy powiedziałabym nawet że może podchodzić pod koralowy. Pomadki są w formie kredki, wygodne w użyciu. Na końcach mają oznaczone kolory, więc gdy mamy ich więcej nie musimy się martwić że sięgniemy nie po ten kolor ;) Ich grafika jest minimalistyczna ale przejrzysta, czarny kolor powoduje to że kredka nam się nie zabrudzi. Na ustach utrzymuje się nawet do 5h i nic się z nią nie dzieje nawet podczas jedzenia i picia. Kolor jest intensywny, mocno na pigmentowany, może nie w 100 procentach matowy. Ja bym określiła go jako matowy przechodzący w leciutko w satynę. Mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, ostatnio sięgam tylko po te dwie pomadki. Bardzo duży plus za to że pomadki w ogóle nie czuć na ustach, oprócz tego usta nie wysuszają się, wręcz przeciwnie są miękkie i nawilżone. Zdjęcia nie oddają dobrze kolorów pomadek i ich różnicy w odcieniach, może na ręce dostrzeżecie wyraźniejszą różnicę ale zapewniam że w rzeczywistości widać różnicę :)

























To najlepsze pomadki do ust jakie miałam do tej pory, jest to moje absolutne must have! Tym bardziej  że linia kolorystyczna jest ogromna, są kolorki zarówno na lato i zimę. Chyba każda z nas znalazła by coś dla siebie :) Ja już planuję zakup nowych kolorów!

A wy jakie macie doświadczenia z pomadkami Golden Rose ? Też należą do Waszych ulubionych? :)




















Pozdrawiam cieplutko! :)

Chciałam też dodać że biorę udział w konkursie u Zaczarowana pięknem Oczarowana życiem zapraszam wszystkich do udziału :)







27 komentarzy:

  1. Mam tę pomadkę w odcieniu 02 i uwielbiam ją! Jednak teraz na wiosnę musiałabym kupić jakieś jaśniejsze odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham GR :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odcienie pomadek!:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. koniecznie musze sobie jakąś kupić :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka i jestem w nich zakochana, moje najlepsze produkty do ust ! :)
    Pozdrawiam ! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam odcień nr 12 :) Jestem bardzo zadowolona z tej pomadki, kusi mnie teraz nowość GR czyli matowe pomadki w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaaaaaaaaa chce je!!! chce!! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jeszcze ich nie używałam ale strasznie mi się podobają i chyba jak trafię kiedyś na ich stoisko to skuszę się na taką ;) przy okazji zapraszam do mnie na bloga na konkurs www.glammadame1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne odcienie. W tym roku czerwień na ustach jest szalenie modny zwłaszcza latem, więc będziesz miała świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak z innej beczki...zapraszam Cię na KONKURS, szczegóły znajdziesz na blogu!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Raczej nie maluję ust (zazwyczaj zjadam pomadkę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten jaśniejszy kolor jest super!:)
    Od jakiegoś czasu kusi mnie pomadka koloru 10, też jest świetna:)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z golden rose mam te standardowe kredki i chyba jednak przy nich zostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tymi kredkami :D
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda ze na ustach nie pokazałaś;D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja je uwielbiam, pomadki od Golden Rose są naprawdę świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. one są cudowne!! nie wiem jaki mam numerek, ale wiem że muszę sobie kupić wsyztskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kusisz tą recenzją bardzo, nigdy ich nie miałam-muszę więc wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. tak ja też je uwielbiam, chcę upolować wszystkie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Golden Rose, Twoje pomadki mają cudowne kolory <3
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne produkty, tanie i dobre!

    OdpowiedzUsuń
  21. Te pomadki są genialne:)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie dziś stałam się szczęśliwą posiadaczką jednej z kredek GR;) Ja mam odcień 16 a spodobał mi się Twój kolor, ten jaśniejszy róż;)

    OdpowiedzUsuń