wtorek, 9 lutego 2016

STYCZEŃ 2016| ZDJĘCIA

Witajcie !!

Mam spory niedosyt pisania dla Was, ale studia sesja, pisanie pracy i praca dają w kość. Zanim się obejrzę mija tydzień od napisania posta i przydałby się nowy i choć staram się być na bieżąco z Waszymi wpisami to niestety dobra ma tylko 24 h czasami mam wrażenie że nawet gdyby miała 30 to byśmy nie mieli czau na zrobienie wszystkiego ;/ 
Nie zanudzając Was dalej zapraszam na styczniowe zdjęcia. Chciałabym żeby pojawiały się one u mnie cyklicznie :) 
























Kawusia :)
























Euphoria- ulubiony perfum :)






























































Gorąca czekolada z przyjaciółką najlepsza ;)































Sweterkowe i nie tylko, nowości w mojej  szafie :)







































Krówka :)






























Planowanie :)







































Prezent od J ;)























Pisanie pracy czyli to co teraz zajmuje mi najwięcej czasu 























Pierwsze 950 wyświetleń !!! :)







































Motywacja na każdy dzień od Kosmetykomania ;)







































Chciałam Wam jeszcze podziękować ze odwiedzacie mój blog i że tak licznie komentujecie :) Daje to dużo motywacji oraz sprawia że cały czas chcę się tu dla Was być! 
Teraz idę ponadrabiać zaległości na Waszych blogach! :)

Pozdrawiam :)



9 komentarzy:

  1. Uśmiechnięta wyglądasz rewelacyjnie :)! Ciekawy miałaś styczeń, z przyjemnością obejrzałam zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczny post i śliczna buzia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale narobiłaś mi ochoty na gorącą czekoladę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterki ^^ lubie ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny planer :)

    http://miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znoszę tych googli plus, bo przez nie przegapiłam nowość! :p ale już dotarłam więc mogę Ci powiedzieć, że też jestem w sytuacji studia-praca-praca licencjacka- no po prostu sprzężenie :D
    do lumpka polecam się wybrać, bo naprawdę szkoda nie raz wydawać pieniądze w normalnych sklepach, szczególnie na coś, co jest hitem sezonowym :p
    + ładniutko Ci w kucyku :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :)) jesteś piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, Euphoria CK to również mój ulubiony zapach:)

    yosoyanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, Euphoria CK to również mój ulubiony zapach:)

    yosoyanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń