sobota, 4 czerwca 2016

MOJE NOWOŚCI KOSMETYCZNE I NIE TYLKO! :)

Witajcie!

Przez nadchodzącą sesję i obronę pracy licencjackiej trochę zaniedbałam bloga, ale postaram się to szybko nadrobić. Uwielbiam tu do Was wracać! :) Za oknem już widać prawdziwe sloneczko i  upały, dlatego najchętniej spędzam czas na świeżym powietrzu, jednak jak na kosmetykomaniaczke przystało znalazłam parę chwil na małe zakupy...
Chciałam Wam pokazać nowe zdobycze ponieważ niektóre już pokochałam.





Więc zaczynamy! 

Paletka do konturowania od Essence 
Tyle teraz się mówi o konturowaniu twarzy,więc zechciałam mieć także swoją paletkę  






Paletka cieni do powiek od Essence Nudes 
(oczywiście od razu przy pierwszym otwarciu musiałam wjechać paznokciem do środka i poryswać :/)








Róż do policzków od Bell Candy 
Polubiłam go od razu ponieważ jest bardo delikatny  






Nowa pomadka od Golden Rose i ostrzałka do pomadek 
Nie mogłam oprzeć się nowej pomadce i wreszcie będę mogła naostzryć pozostałe 





Puder do brwi wraz z pędzelkiem od Golden Rose 
Już wiem że idealne brwi tylko z tym cieniem 






Czarny Eyeliner wraz z pędzelkiem od Avon





Torebka i buty w kolorze pudrowego różu 
Długo szukam butów zwłaszcza letnich ale takim słodziakom nie mogłam się oprzeć






W niedługim czasie chciałabym napisać recenzje kilku z tych produktów. Może wśród nich macie swoich ulubieńców? Dajcie koniecznie znać :)

Pozdrawiam cieplutko!




31 komentarzy:

  1. ta nude paletka bardzo dla mnie :D:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomadki GR wielbię i czczę i piszę to każdemu! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie prezentuja sie te paletki.

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku też marzę o torebce i butach w kolorze pudrowego różu, toż to hit sezonu! :)
    pomadki GR są supper, potwierdzam!
    a co to zestawu do konturowania czekam na Twoją opinię jak się sprawdził
    całuję :*
    emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem w trakcie testowania :) na pewno napiszę jak się sprawdził ;*

      Usuń
  5. jakie cudne meliski <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ile kosmetyków :P Też muszę zrobić jakieś większe zakupy ;) A co do bucików to przepiękne ! ^-^

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  7. Tę paletkę do konturowania z Essence widziałam i na żywo mi się nie spodobała (chyba, że Ty masz inną wersję kolorystyczną) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że na pewno było kilka wersji więc może to inna niż widziałaś ;)

      Usuń
  8. Pudry do brwi z GR są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty z Golden Rose mają naprawdę świetne,a bucki słodkie.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie moimi ulubieńcami są szminki z Golden Rose.:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pudrowy róż :). Kuszą mnie nudziaki z Essence.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj oj buciki są cudne <3 Kosmetyków nigdy nie miała, ciekawią mnie paletki :)
    U mnie tez praca licencjacka i sesja :D Ciężko znaleźć czas na bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne nowości ;) podobają mi sie te meliski sama się zastanawiam nad nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są mega wygodne i ślicznie się prezentują:) polecam!

      Usuń
  14. Nie miałam żadnego kosmetyku z wyżej wymienionych, ale chciałabym:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam,że te pomadki są dobre ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Twoich nowości najbardziej jestem ciekawa różu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam pomadki z GR, róż mnie bardzo ciekawi :) Obserwuje z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Paletka do konturowania by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nic z twoich nowości ale spodobała mi się paletka Essence Nudes i te urocze buty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię produkty essence I GR :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Buciki wręcz skradły moje serce, piękne są !

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html
    Bardzo mi zależy ;* Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zakochana w produktach GR :)

    Pozdrawiam,
    http://paulinachylinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń